Проблеми росії пов'язані з будівництвом комерційних літаків поглиблюються

Всі новини

Дата

08 Сер 2025


Про це свідчать дані швейцарського постачальника авіаційної інформації ch-aviation показують, що санкції щодо іноземних компонентів гальмують виробництво, а високі процентні ставки стримують інвестиції.

 

З моменту вторгнення росії в Україну в лютому 2022 року західні санкції перекрили доступ до літаків та запасних частин іноземного виробництва. Маючи флот із понад 700 літаків, серед яких переважають Airbus і Boeing, російські авіакомпанії тепер покладаються на складні непрямі маршрути імпорту для постачання критично важливих компонентів.

 

«Немає компонентної бази, немає технологій, немає виробничих потужностей, немає інженерів», — сказав один з представників російської авіаційної галузі, який відмовився називати своє ім'я через делікатність питання. «Щоб створити все це з нуля, знадобляться роки, а то й десятиліття».

 

З огляду на географічні виклики росії як найбільшої країни світу, вона залежить від комерційних літаків для внутрішніх вантажних і пасажирських перевезень у своїх 11 часових поясах.

 

Джерело: Reuters